Táborozás Bogácson!

2012.07.18-án reggel 8-kor a II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola elől indult el a buszunk a Bükk alján található Bogácsra. Ezen a napon ebéd után a környékkel ismerkedtünk meg. Elsétáltunk a helyi templomhoz, kilátóhoz, víztározóhoz és borospincékhez. A gyermekfej nagyságú hamburger vacsorát követően, ismerkedős játékokat játszottunk, majd tábortűz mellett énekeltük el kedvenc dalainkat. Másnap egész nap a strandon hűsöltünk, mivel a hőmérő higanyszála 30 fok fölé kúszott. Vacsora után íjászkodás várt ránk. Harmadik nap a délelőttöt ismét a strandon töltöttük. Ebéd után a gyerekek által nagyon szeretett béka-, rókavadászat és számháború volt. Vacsora után ismét együtt játszottunk a közeli réten, majd a sötétség beálltával, állandó vezetőnkkel bátorság próbára indultunk. Negyedik nap délelőtt túrázni mentünk a közeli kaptárkőhöz, út közben pedig a Bükk hegység növény és állatvilágával ismerkedtünk. Ebéd után kincskereső játék várt ránk, majd a számháború visszavágója következett. Vacsora után díjakat osztottunk, és bár a tábortüzet elmosta az eső, a közös éneklés azért nem maradt el. Vasárnap reggel az értünk jövő busszal haza indultunk. Útba ejtettük az Orczy kalandparkot, ahonnan délután fél négyre értünk Tárnokra.

Öt felejthetetlen napot töltöttünk együtt.