Felsős nyári tábor Káptalanfüred (2018. június 29-július 03.)

Képek a táborról

Június végén, egy pénteki napon fél kilenckor indultunk Tárnokról úti célunk, a Balaton felé. Tizenegyre érkeztünk meg a káptalanfüredi vasútállomásra, ahonnan egyenesen a szállásunkra mentünk. Kipakoltunk, majd kirándultunk egyet egy kilátóhoz. Nagyon gyönyörű volt a táj, messzire elláttunk.

Másnap a Sobri Jóska Kaland- és Élményparkba látogattunk el. Itt minden volt, ami egy gyereknek kell, hogy jól érezhesse magát. pl.: vízibicikli, kalandpálya, bob, gokart stb.

Vasárnap ügyességi versenyeken (pl.: csocsó, pingpong) és szellemi vetélkedőkön (pl.: kérdésekre kellett válaszokat adnunk) vettünk részt. Az egyes állomásokon elért pontokat menetlevélben rögzítették a nagyobb diákok.

Hétfőn a balatonfüredi aquaparkban jártunk. Sokat csúszdáztunk pl.: a hagymán, az őrült folyón, az anakondán, de a kedvenc mégis a hullámmedence volt.

Este bátorságpróbát szerveztek nekünk a nyolcadikosok. Mindenki megállta a helyét. A tábortűznél felköszöntöttük az egyik társunkat, majd énekeltünk.

Kedden összepakoltunk, lementünk a tópartra és még egy utolsót fürödtünk a Balatonban. Ebéd után felszálltunk a vonatra, amely nagyon lassú volt, késett is, így hat órára értünk haza kicsit fáradtan, de sok-sok élménnyel gazdagodva.

Nagyon jól éreztük magunkat!

Köszönjük a tábor megszervezését és az élményekben gazdag napokat Andi néninek, Feri bácsinak és Anti bácsinak!